به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان همدان، محمد سرگزی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان گفت: برای خدمترسانی مناسب تر به زائران کربلای معلا و همزمان با آغاز طرح جابهجایی زائران اربعین حسینی، اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان نسبت به برپایی میز خدمت در پایانه های مسافری عمومی استان و با حضور کارشناسان مطلع به صورت مضاعف فعالیت خدمت رسانی لازم را ارائه می کنند.
سرگزی تصریح کرد: به جهت جلوگیری از فعالیت افراد سودجو و پیشگیری از خرید و فروش غیرقانونی بلیت در روز های اوج مسافر، میز خدمت پایانه مسافربری انقلاب شهرستان همدان با هدف پاسخگویی به درخواست ها و راهنمایی بهتر به زائران حسینی راه اندازی شده است که فروش بلیت به صورت ۷۰ درصد اینترنتی و ۳۰ درصد حضوری است.
معاونت حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان با بیان این مطلب که همکاران ما به صورت ۲۴ ساعته در ایام اربعین در حال خدمات رسانی به زائران و رفع مشکلات رانندگان و شرکتها اقدام میکنند، خاطرنشان کرد: زائران میتوانند با استفاده از اپلیکیشن ۱۴۱ شکایات، انتقادات، پیشنهادات و مشکلات خود را به این سامانه ارسال کرده و در کمترین زمان ممکن نتیجه را دریافت کنند.